Assalamualaikum wbt..
Bulan ni memang suka join segmen camni.. entah apa mimpi.. ^_^



Oke! Antara blog yang sangat memberi inspirasi pada diri ini..



Blog brohamzah adalah blog yang pertama ana jejaki pada mula-mula ana bertatih dalam dunia bloging.. Penulisan beliau penuh dengan ilmu dakwah, kadang-kadang perkongsian di blog beliau terasa diri ini ingin menjadi kuat seperti beliau.. Tak rugi jika kalian mengunjungi teratak Brohamzah.. Teringin membaca buku-buku yang dihasilkan beliau, harap ustaz dapat hasilkan suatu hari nanti.. insyaAllah..


Sapa tak kenal akak kita yang comel ni kan? Blog yang best! Bermotivasi! Penuh dengan ilmu! Sarat dengan cinta Yang Maha Esa! Seriouslyyyyyy!!! Majoriti buku nukilan dia telah dibaca berkali.. Malahan buku zauj beliau turut ana minati.. 'Terjerat' dengan buku Pemilik Cintaku Selepas Allah dan Rasul dan sekarang terus 'terpikat' dan jatuh cinta dengan hasil tangan beliau suami isteri..


Ya! blog ni jugak sangat banyak informasinya.. Suka akan cerpen & novel yang di nukil oleh beliau.. Beliau sekarang ni dah jadi novelis.. dua buah novel yang telah dihasilkannya iaitu Dia Yang ku Nikahi & Transit Cinta..


Blog ni? nak tau? kunjungilah..
Sarat dengan cinta & rindu kepada si Dia yakni Allah Yang Agung.. Rata-rata penulisan yang ana nukilkan, ana akan rujuk lenggang lenggok & gaya bahasa yang digunakan oleh beliau.. Dik Qawiem, nanti hasilkan buku jugak tau, akak leh jadi pelakonnya..hehe

...Nota jari manis...

Empat blog yang ana kenal pada mula-mula ana merangkak dalam membina blog sampai jadi seperti sekarang ni, alhamdulillah.. InsyaAllah, nukilan daripada kalian sangat-sangat membantu dalam membina jati diri dengan pengisian yang berilmiah..

by

3 Mujahid & Mujahidah Tinggalkan Pesan:

aiEz said...

Boleh nanti aie singgah belog yg disenaraikan..:)

~Setanggi Syurga~ said...

aiEz~Sila2..^_^

Pecinta pink^^ said...

salam..terima kasih join segmen saya..senarai peserta dan bloglist Jun dah di update..Jemput blogawlking..ye..maseh sangat.Klik link http://akmaluv90.blogspot.com/2012/06/update-senarai-bloglist-jun.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...