Dengan nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Pengasihani...

Alhamdulillah..Alhamdulillah..Alhamdulillah..
Syukur pada Ilahi kerana masih lagi memberi diri ini nikmat hidup, kesihatan, iman dan Islam...
Alhamdulillah..

Ya Allah..
Ampunilah dosa-dosa hamba Mu ini atas keterlanjuran hati & kata mahupun perbuatan yang disedari atau tidak disedari..
aminn....

Assalamualaikum sahabat sahabiah...

Hari ni tak dak apa yg nak dikongsikan...
Cuma teringat kat ole-ole yang nk dihadiah kan kpd yang tersayang..

untuk ummi @ abi tersayang elok si anak buat hasil tangan sendiri...
untuk sahabat dunia akhirat elok juga hasil tangan sendiri....

"BINTANG HATI BUAT MU"

antara bahan2 untuk buat BINTANG HATI...
pisau, gunting, pen, kertas A4 warna warni & cermin mata (bg yg rabun cm ana ^^)

Bila siap buat BINTANG HATI hias dalam botol ...
tp bukan botol ni..ana akan beli botol lain...

sengaja besaqkan....utk lebih jelas..hehee ^^

Tak lupa juga untuk dihadiahkan kepada hubby tercinta eloknya si isteri yang hasilkan dari tangan sendiri...
Lebih bermakna...^_^

Oleh kerana ramai yang pandai buat bintang spt ini & banyak yang dijual di mana-mana pasaraya, jadi ana tulis satu perkataan dalam setiap BINTANG HATI yang ana hasil kan...
Bila dibuka BINTANG HATI tu, bermakna kita yg buat sendiri...
"N0 DUPLICATE"
^_^

Sahabat-sahabat boleh tulis kat kertas yg digunting selebar 1cm (spt gambar 1st) sblum kertas tu dilipat mjadi bentuk BINTANG HATI..

Kita boleh tulis ttg hadith, kata2 nasihat, kata2 cinta buat ummi abi @ suami/isteri, nama bakal baby ^^, nama diri sndiri dgn suami/isteri dan banyak lagi..^^

Ana harap hadiah ni membawa seribu erti kepada kami satu keluarga...
Nak siapkan sampai 1000 biji BINTANG HATI ni..
InsyaAllah..^^

..::nota tangan baby::..

Entri pas ni ana akan tunjukkan botol ngan BINTANG HATI yang ana dah siap kan....hehehee...
Besok nk kuaq pi beli botol hiasan...

wassalam

by~shha aina

7 Mujahid & Mujahidah Tinggalkan Pesan:

Izzati Hashim said...

cantik!

suka buat bintang2 tu jugak. selalunya just buat utk diri sendiri je. Setakat ni dah 2 botol :D

terpk gak nak bagi kat org lain, cuma nak tggu botol tu penuh je macam lambat je -.-


p/s : dlm bintang tu da tertulis pape ke? hehehe.

~sEtAnGGi SyurGA~ aka NurHidayah Ali said...

terima kasih...^^

ana buat bintang tu baru 3 hari...
baru ja dpt 400...buat 8 warna...

aah..ana ada tulis something dalam setiap bintang yg ana hasilkan tu...nk buktikan ana buat sndiri bknnya ana beli...

Mencari Kebenaran said...

masyaAllah..cantik kraftangan buatan sndiri tu...kreatif..ana nak satu boleh? ^__^ ..gurau je..

~sEtAnGGi SyurGA~ aka NurHidayah Ali said...

syukran enta...^^

iqbalsyarie said...

Wah!!! 1000!! banyak! sempat ke? larat ke?

~sEtAnGGi SyurGA~ aka NurHidayah Ali said...

insyaAllah..^^
sehelai kertas A4 leh dapat dlm 18 hgga 20 biji bintang...
so kena gunakn sebanyak 50 helai kertas A4 la...

insyaAllah..sempat...kalo xsempat hadiahkan mana yg sempat..

yg penting niat kita utk hadiahkan....

syukran coz sudi singgah..^^

fuuyooh said...

salam kenal.. n follow.. hehe
Kau sombong

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...