Kalian ingat pada mereka berdua ni?
Merakalah pelakon iklan raya  BERNAS yang membuatkan hati kalian tersentuh termasuk hati ana juga.
Apa yang ana tau seorang buta dan seorang lagi pekak & bisu (jika salah tolong betulkan).

Nak upload video full tapi tak dapat. Kalian cari kat youtube pon ada. Tekan DISINI pun boleh..

..Nota tangan..

Ramadhan dah nak meninggalkan kita.. Jom pulun habis-habisan sementara masih ada waktu yang bersisa...
mood sedihhhhh...!!



by

5 Mujahid & Mujahidah Tinggalkan Pesan:

Bulan Syurga Firdausi said...

sedih iklan tu sgt bagus...Allahuakbar :)

elyna mirsada said...

xsngka air mata mengalir bl ak tgk ikln nie..

~Setanggi Syurga~ said...

BSF~Kena banyak muhasabah kan diri.. ana pun sedih tgk..

~Setanggi Syurga~ said...

elyna~dear...dun sedih2 ya.. ^_^

C'Jai said...

Ada nilai positif...

Selamat Hari Raya..
Taqabballahu minna wa min kum...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...