Alhamdulillah....

Assalamualaikum wbt sahabat sahabiah sekalian..
Semoga sahabat2 berada dalam lindungan rahmat dari Nya...

InsyaAllah...^^

Entri kali ni ana nak sambung tentang
"BINTANG HATI BUAT MU"...

Yang hari tu dalam proses persiapan...
Yang ni plak dah siap...dah letak dalam balang yang sebetolnya sekali..
(^______^)/

jeng jeng jeng.....^^....
ni ha bintang hati dengan balangnya...
tomey2 tak?? ^^

Sebenaqnya...
Dalam balang ada bebola...semestinya la bukan bebola ikan ya..^^
Tapi bebola api...

Bila balangnya digoncangkan, bebola itu akan mengeluarkan api berwarna merah & biru...

Like this pic..^^


Masa ana beli balang ni, ada bola api sekali...
So, bila digoncang2 kan keluar la api...
Rasa meriah ja tau..^^

opsss...bebola api ka bebola cahaya??
mmm...mana2 ja la...^^...

BINTANG HATI ni dah ana hadiahkan kepada si empunya diri...^^...

..::nota hiasan::..

lupa ana nak habaq...
tak sampai pon 1000 biji ana buat bintang hati ni...
tak sempat la....
lagi pon kalo ana buat sampai 1000 biji penuh balang tu nanti...
So, tak dapat la nak goncangkan & then cahaya/api pon tak keluaq...
kan..kan??
ana sempat buat 400 biji mewakili 8 warna...
setiap warna ana wakilkan plak ngan 8 biji anak2 bintang yg sangat kecil...
setiap warna juga ana kepilkan note yg diikat dengan rantai besi...
nak tau isi note tu???
BIARLAH RAHSIA.....(^____^)

Semoga pemberian ana ini memberi keceriaan buat kekanda..^^
Hasil tangan daripada isteri sendiri lebih baguskan sahabat-sahabat???

La ni duk pikiaq nak hasilkan apa plak...
\(^____^)/

wasalam..

by~shha aina

5 Mujahid & Mujahidah Tinggalkan Pesan:

kasturi jiwa said...

assalamualaikum,

kak, baik pikiaq nak buat apa utk bfday saya brp hari lgi ni =.=' *wink*

kasturi jiwa said...

assalamualaikum,
kak hidayah, duk pikir nk hasilkan apa plak?
hasilkan hadiah hari jadi utk saya pulak lah..hehe ~joke ^^

~sEtAnGGi SyurGA~ aka NurHidayah Ali said...

wslam comel...
^^...akak ingt nk buat something speacial..tp hasil tgn sendiri..^^
bleh ja dik..^^

.::CiK sMiLeY::. said...

comel

~sEtAnGGi SyurGA~ aka NurHidayah Ali said...

^__^ syukran...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...