Assalamu'alaikum Warahmatullahi Wabarakatuh.



أعوذ بالله السميع العليم من الشيطان الرجيم



بسم الله الرحمن الرحيم


" Perutusan Majlis Kesyukuran Perkahwinan, Kesatuan Hati, Amal 

& Fikrah "


[ NURHIDAYAH BT HJ. ALI & M.SYAHRUL FIRDAUS B. M.FAUZI]


JUMAAT 29 MAC 2013 | 17 JAMADILAWAL 1434H.
 





TADABBUR FIRMAN ALLAH SWT:



".Dan kahwinkanlah orang-orang bujang(di antara lelaki dan perempuan) di kalangan kamu, dan orang-orang yang soleh dari hamba-hamba kamu, lelaki dan perempuan. Jika mereka miskin, Allah akan memberikan kekayaan kepada mereka dari limpah kurniaNya kerana Allah Maha Luas (Rahmat Nya dan limpahan kurniaan Nya) lagi Maha Mengetahui.." 

[Surah An-Nur Ayat ke 32]


Nahmadullah wa nasykurullah hamdan kathiran, solawat dan salam ke atas Junjungan Nabi Muhammad Sollallahu 'Alayhissalam. Mengucapkan setinggi kesyukuran di atas kesenangan dalam kemudahan baitul dakwah yang dijalankan ini atas redhaNya. Insya'allah kami akan melangsungkan perkahwinan yang telah dirancang dengan izinNYA, semoga doa teman-teman memberi kesenangan majlis perkahwinan yang akan dijalankan.

...nota jari...

Setelah bincang bincang bincang & bincang alhamdulillah 29 Mac tarikhnya.
Asif jika ada yang tak terjemput di 'FB'. Ana tak pandai nak invite antum sekalian.

Jadi untuk kemudahan yang kedua ana invite kat sini pula. Jika ada yang mahukan kad boleh berikan alamat.

Tema? yup.. Semestinya putih hijau.hu~Tak dak haih.. ikut suka nak pakai warna apa pun. Yang penting tutup aurat, cover setebal selebar sebesar selabuh selonggar mana yang padan. oke? Moga Allah redha.

Doakan kami ya :)


Tarikh : 29 MAC 2013 | 17 Jamadilawal 1434H.

Hari : Jumaat

Masa : 11.00 Pagi – 5.00 Petang

Tempat : 6948 Kampung Atas tol, 21070 Kuala Terengganu.




"Bercinta selepas nikah itu indah"

Design kad oleh DoodleDakwah







9 Mujahid & Mujahidah Tinggalkan Pesan:

Bulan Syurga Firdausi said...

alhamdulillah... :)

Nurhazwanie Azhar said...

Wargh3..
barakallahulakuma kak..
patutlah siap buat hantaran
ehem2 mabruk :)
semoga bercinta sampai syurga
suka3...

وان سميحة علي said...

waaa..k.dayah..barakallahu lakum..hehe

Kasih Tercipta said...

Assalamualaikum...barakallahu....
Alhamdulillah...semoga cinta kesyurga...amin..
nak kad ye...
ni alamat... 23,jalan bk4/1a, bandar kinrara, 47180 puchong, selangor darul ehsan....
toiyibah zafirah rosli

...:ASMA NUR MARDHIAH:... said...

Alhamdulillah, barakallahu lakuma ukhti. Moga membina Baitul Muslim yang indah, mahabah, dan dilimpahkan rahmat. Semoga bait muslim ini disulamkan dengan redha Allah yang berpanjangan. Allahumma Amin.

~kasihnya raha~ said...

Salam ukhwah salam perkenalan
selamat menempuhi alam rumah tangga. nnt dah kawin jangan tinggalkan minat menulis ni...nnt peminat rindu nak baca. sekali lagi tahniah

Suspek Utama said...

jenjalan..jumpa blog ni..tahniah.semoga ikatan perkahwinan yang dibina dirahmati-NYA. AMIN.

Akma Khaieri ^o^ said...

Alhamdulilah..tahniah Nurhidayah....semoga kekal hingga ke Jannah bersama Muhd Firdaus...
insyallah saya akan datang ke majlis dipihak lelaki..1 kg jer..nak pergi ganu jaoh sgt..xpla kite pg pihak laki yer..hehe

KY said...

Alhamdulillah...semoga Nur dan firdaus membina keluarga bahagia, sakinah in syaa allah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...