Assalamualaikum wbt..

Moga sahabat sahabiah sentiasa berada dalam lindungan dan rahmat-Nya. InsyaAllah.

Ana ada sedikit perkongsian. Tengah hari tadi sambil-sambil tolong ummi masak, sempat ana 'curi tulang' (sementara tunggu daging ayam empuk) buat bunga dari tisu. 

Cara-caranya seperti dibawah.



Hasilnya jadi macam kat bawah.

Tadaaa..

Sangat senang untuk buat bunga tisu ni. Tengok, sambil tunggu daging ayam empuk ana boleh buat. 2 in 1.

Ni separa siap



Ni pula yang dah siap.


Kredit gambar : DISINI

Ni bukan yang ana buat tau, nanti ada masa ana postkan bunga tisu hasil jari & tangan ana.
 InsyaAllah warna pink + putih atau putih + voilet.

Sapa yang nak tempah boleh la. :)

..nota hati..

Monolog hati "Ada bakat rupanya awak ni Nur"
Aah, kena tambah sedikit kerajinan & bila tak menjadi jangan cepat putus asa. :)





by

6 Mujahid & Mujahidah Tinggalkan Pesan:

zaxx said...

menarik..kreatif..:) mohon ajar..:) heheh

Bulan Syurga Firdausi said...

sambil masak tunggu ayam empuk pun sempat ye..x nak tempah, nak anti bagi terus..syukur alhamdulillah...

psss mmm buku yg khusus cerita Sham'un rasa nye x jumpa..asif jiddan...

elyna mirsada said...

comel bunga tisu ni..

~Setanggi Syurga~ said...

zaxx~syukran..insyaAllah nnt saya tunjukan caranya..tp ambik masa sikit..

~Setanggi Syurga~ said...

BSF~^_^ bunga untuk muslimat ja la enta.. nnt jd mat bunga lak..^^ insyaAllah jika ALlah izinkan berikan bunga tu.. :)

~Setanggi Syurga~ said...

alyna~comelkan dear? nnt try la buat..senang ja..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...